רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

חזרה לשגרה מוצלחת ושקטה לעם ישראל, ממשפחת בלונים זה הכל

בלונים ליום הולדת שמונה

עיצובי בלונים ליום הולדת 8

בבלונים זה הכל אנו שמחים ונרגשים להשתתף בחגיגות יום ההולדת של ילדיכם 🙂

יום הולדת 8? כבר? אתם וודאי עוד זוכרים את הרגע הראשון שבו הקטנטנים שלכם נכנסו אל הגן. ומי היה מאמין והנה הם כבר חוגגים יום הולדת שמונה ונמצאים בעיצומם של הילדים ביסודי. כל כך הרבה ציוני דרך משמעותיים, והכל בתאריך אחד.

ואין דרך נפלאה ומשמחת יותר מבלונים כדי לשמח את הקטנטנים (ובואו נהיה פיירים, גם אנחנו ה'גדולים' הופכים לילדים כאשר אנחנו מקבלים זר בלונים).

אנחנו שמחים להציע לכם מגוון עשיר ורחב של עיצובי בלונים ליום הולדת שמונה עם שלל אפשרויות, והכל בעיצוב מותאם אישית. יש סדרה אהובה? דמות? אולי קבוצת כדורגל? תגידו לנו את כל הפרטים העסיסיים, ואנחנו כבר נהפוך אותם לבלונים מעוצבים.

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:

תיק עבודות קטנטן 🙂

שלל עיצובי בלונים לגיל 8 לבחירה

מחפשים אחר סידור בלונים בתפזורת על כל הסלון או חדר השינה? או שאולי אתם מעוניינים להפתיע עם סטנד בלונים מעוצב ומעוטר בשלל בלונים? תוכלו למצוא אצלנו ה-כ-ל ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

מעמד בלונים לבית עם עיצובי בלונים לבחירתכם ובעיצובים בהתאמה אישית, קיר בלונים לאולם אירועים שכולם ירצו להצטלם איתו, סידור חדר בלונים עם מגוון עשיר של בלוני הליום ובלונים בתפזורת על הרצפה, וזה? ובכן זה רק על קצה המזלג.

בשיחה איתנו אנו נבקש לקבל את כל הפרטים המעניינים – כל מה שמעניין את ילדיכם. אחרי הכל לא בכל יום מזמינים משלוחי בלונים ליום הולדת שמונה 🙂 מה ילדכם אוהב? איזו סדרה? או שאולי הוא אוהד קבוצת כדורגל מסוימת? אוהב ספורט מסוים? אוהבים בעלי חיים?" 

לאחר שנדלה מכם את כל הפרטים, אנו נהפוך אותם לעיצובי בלונים בלתי נשכחים.

התייעצו איתנו

לקבלת פרטים נוספים על בלונים ליום הולדת 8, אנו בבלונים זה הכל נשמח לעמוד לשירותכם.

לקבלת מידע, מחירים ובירורים נוספים אודות בלונים לגיל 8, התקשרו אלינו: 072-3971860 או השאירו לנו פניה באתר. אנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: