רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

חזרה לשגרה מוצלחת ושקטה לעם ישראל, ממשפחת בלונים זה הכל

בלונים ליום הולדת תשע

עיצובי בלונים ליום הולדת 9

בבלונים זה הכל אנו שמחים להציע לכם מגוון עיצובי בלונים מקוריים שיהפכו את יום ההולדת הקרוב לבלתי נשכח 🙂

בלונים… מה כבר אפשר לעשות איתם?! אם תשאלו אותנו, מדובר בחומר ביד היוצר, כל בלון ובלון הוא חלק מפאזל ענק שיוצר תמונה מרהיבה ובלתי נשכחת.

אנו מספקים מגוון רחב של עיצובי בלונים, ממעמדי בלונים, דרך עיצובי בלונים בתפזורת ברחבי החדר ועד לשלל אפשרויות נוספות כגון קירות מבלונים ואפילו צורות שלמות מטרקטורים ועד לרכבים!

ממש כאן למטה, ריכזנו תיק עבודות למגוון גילאים (שהרי לבלונים צבעוניים ומשמחים אין באמת גיל). תוכלו להתרשם, לקבל השראה או לבקש מאתנו עיצוב בלונים לגיל תשע שמותאם במיוחד עבורכם.

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:

תיק עבודות קטנטן 🙂

מגוון של עיצובי בלונים לגיל 9

לאלו מכם שמתחשק להם להפתיע את הילדים שלפתע גדלו בשנה עם עיצוב בלונים שאיננו מחייב חדר שלם, תוכלו להזמין סטנד בלונים עם מגוון עיטורי בלונים בצדדים ובצורות לבחירתכם.

חשבתם אולי לערוך לילדיכם יום הולדת בפארק? או אולי בלופט או מועדון אירועים? אנו שמחים להציע שלל קישוטי בלונים לשולחנות, בלונים לאירועים וכן קיר בלונים מעוצב.

הסוד הכמוס שלנו שמצליח בכל עיצוב בלונים מחדש, טמון בכך שאנו מאפיינים יחד אתכם את העיצוב שילדיכם אוהבים. האם הם אוהבים סדרות מסוימות? דמויות מסוימות? או אולי אוהבים משחקי ספורט שונים? בישולים? שמלות? צבעים מסוימים? כל שאלה שכזו מאפשרת לנו לאפיין עבורכם עיצוב בלונים ליום הולדת תשע בלתי נשכח.

התייעצו איתנו

לקבלת פרטים נוספים על בלונים לגיל 9, אנו בבלונים זה הכל נשמח לעמוד לשירותכם.

בכל שאלה והתייעצות, וכן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד עבור בלונים ליום הולדת 9, התקשרו אלינו: 072-3971860 או השאירו לנו פניה באתר. אנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: