רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

חזרה לשגרה מוצלחת ושקטה לעם ישראל, ממשפחת בלונים זה הכל

בלונים ליום הולדת עשר

עיצובי בלונים ליום הולדת 10

גיל 10 הוא בהחלט ציון דרך שמעורר פרפרים בבטן 🙂 ואנו בבלונים זה הכל שמחים להציע לכם וילדיכם מגוון של עיצובי בלונים מקוריים שיהפכו את החגיגות לבלתי נשכחות.

אנחנו בחנות בלונים זה הכל מתמחים ביצירת מגוון עיצובי בלונים מקוריים, חלקם פשוטים חלקם מורכבים – העיקר הוא הקו שמנחה אותנו וזה להבטיח פרצופים מאושרים ומחויכים.

ממש כאן למטה, תוכלו למצוא מגוון של עיצובי בלונים ליום הולדת אותם ערכנו ללקוחותינו ממנעד עשיר של גילאים. שהרי, בינינו, אנחנו יודעים שאין באמת גיל לבלונים. הם משמחים ילדים, והם מעוררים בקרב החבר'ה הגדולים את הילד הפנימי שבתוכם.

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:

תיק עבודות קטנטן 🙂

מצאתם עיצוב בלונים לגיל 10 שאהבתם?

גם אם כן, הרי שתוכלו להתייחס אליו בתור השראה בלבד.

בבלונים זה הכל אנחנו מתמחים בעיצוב בלונים בהתאמה אישית מלאה. האם ילדיכם אוהבים דמויות מסוימות מסדרות מצוירות? או אולי אוהבים לרדת למטה לשחק כדורגל עם החברים? או שאולי הם חובבי בעלי חיים? או טיולים? נסיכות? או מפלצות? 

כל ילד וילדה מביאים עמם עולם ומלואו, ובעיצובי בלונים לגיל עשר אנחנו יכולים לאפשר לכם לחלום בגדול ולייצר כל עיצוב בו רק תחפצו.

החיוך של הילדים כשהם רואים עיצוב כל כך מפתיע מביא עמו תחושת תגמול שאין שנייה לה.

התייעצו איתנו

לקבלת פרטים נוספים על בלונים לגיל 10, אנחנו בחנות בלונים זה הכל נשמח לעמוד לשירותכם.

בכל שאלה בכל בקשה הצוות שלנו כאן למענכם. לפרטים בנושא בלונים ליום הולדת 10, התקשרו אלינו: 072-3971860 או השאירו לנו פניה באתר. אנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: