רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

חזרה לשגרה מוצלחת ושקטה לעם ישראל, ממשפחת בלונים זה הכל

בלונים ליום הולדת אחת עשרה

עיצובי בלונים ליום הולדת 11

אם עוד רק התחלנו להתרגל לעובדה שהילדים הקטנטנים שלנו שינו את גילם והפכו אותו לדו-ספרתי, הרי שעכשיו אנחנו מגלים כי שנה שלמה חלפה לה במהירות, ואיתה ילדכם או ילדתכם נמצאים במרחק נגיעה מהגעה לגיל מצווה. אנו בבלונים זה הכל שמחים להציע לכם וילדיכם (או שמא כבר נאמר נערים ונערות צעירים?) מגוון עיצובי בלונים מרהיבים ומרגשים.

זוהי בדיוק המומחיות שלנו, זוהי הסיבה שגורמת לנו לקום בבוקר מדי יום עם חיוך. אנו מכינים מגוון רחב ועשיר של עיצובי בלונים מקוריים, עיצובים לכל הגילאים, מפעוטות, דרך ילדים ונערים, ועד לבוגרים ומבוגרים.

יש לכם רעיון שעלה בראשכם ואתם מחפשים את מי שיגשים אותו בדמות בלונים? הגעתם אל המקום הנכון 🙂

ממש פה למטה, ריכזנו תיק עבודות הכולל מגוון רחב ועשיר של עיצובי בלונים ליום הולדת לפי גיל. העיצובים אמנם כוללים גילאים מעבר לגיל 11, אך הם יכולים לספק לכם השראה לעיצוב שיהיה כולו שלכם.

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:

תיק עבודות קטנטן 🙂

עיצוב בלונים לגיל 11 בהתאמה אישית

אין כיף גדול יותר מאתגר קשה לפיצוח. יש לכם רעיון לעיצוב מסוים? או שאולי אתם זקוקים לעצה והכוונה לעיצובים שיוכלו להקסים את ילדיכם ולרגש?

פנו אלינו טלפונית, ספרו לנו על הסדרות שהם אוהבים, דמויות, שחקנים, תחביבים – אנחנו כבר נדע לקחת את זה מכאן ולעשות מן המידע שתביאו לנו שפע של מטעמים.

בחיפושכם אחר עיצובי בלונים ליום הולדת 11, אנו נוכל לעצב לכם סטנדים מבלונים בצורת מטוסים, מעמדי בלונים בצורת גיטרה, פרחים ועוד מגוון עשיר ורחב של אפשרויות.

התייעצו איתנו

לקבלת פרטים נוספים על בלונים לגיל אחת עשרה, אנחנו בחנות בלונים זה הכל כאן לשירותכם.

בכל שאלה בכל בקשה הצוות שלנו כאן למענכם. לפרטים בנושא בלונים ליום הולדת 11, התקשרו אלינו: 072-3971860 או השאירו לנו פניה באתר. אנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: