רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

עיצוב בלונים בפתח תקווה

מגוון בלונים בעיצובים מפתיעים - אפשרות לשירות מהיום להיום

ברוכים הבאים לבלונים זה הכל, חנות הבלונים שתעצב לכם כל דבר שרק עולה בדימיונכם.

ויותר זה 🙂 הניסיון שלנו והידע שצברנו לאורך השנים, מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו שלל רעיונות חדשים נוספים והכל בהתאמה אישית מלאה.

את הבלונים ניתן להזמין כפי שהם מופיעים באתר (ותמצאו אצלנו שפע של רעיונות ומוזה), או לחילופין תוכלו לשוחח איתנו ונמצא את הדרך להפוך את הבלונים לחומר ביד היוצר.

אפשרויות שדרוג

אנחנו מדברים ומדברים, אבל זה הזמן לתת לתמונות לדבר בעד עצמן.

רק נציין פרט קטנטן והוא שאתם יכולים להוסיף למשלוח הבלונים אפשרויות נוספות כמו כוסות שמפניה ממותגות, אותיות ופרחי סבון ועוד מגוון עצום של הפתעות נהדרות.

איך מתחילים?

הכל מתחיל בשיחה אחת קטנה. ניתן לעשות איתנו שיחה טלפונית ולשלוח לנו בוואטסאפ את ההשראה לעיצוב שאותו אתם מבקשים, אפשר גם לבקש מאתנו לשלוח תמונות של עיצובים מומלצים.

תמיד-תמיד ניתן לקפוץ אלינו לחנות. מובטחת לכם קבלת פנים שמחה ושפע של אפשרויות שניתן לראות אותן כבר בחנות עצמה. תמצאו אצלנו רעיונות עבור בלונים ליום הולדת, ועד לבלונים לאירועים מרגשים ובלתי נשכחים כגון בלונים להצעת נישואין.

אנו בבלונים זה הכל גם עובדים עם חברות ובתי עסק, וניתן למצוא בלונים לעסקים ובלונים עם מיתוגים שונים לצורכי יח"צ וקידום מכירות.

לאחר שנסכים על הרעיון העיצובי, ניגש אל המלאכה. לרוב יהיה מדובר במספר שעות בודדות. אך כמובן שהדבר תלוי בסוג הפרויקט שכן ישנו הבדל בין הכנת מעמד בלונים אל מול יצירת קשת בלונים ענקית. בהיותכם תושבי פתח תקווה או עסק היושב בפתח תקווה, יש לנו את הידע והיכולת להבטיח לכם שההזמנה תתבצע ותגיע עוד באותו היום.

מחירים אטרקטיביים במיוחד

כולם אומרים את זה.. אנחנו יודעים… אך אנחנו עושים הרבה מעבר לכך.

אנחנו תמיד ממליצים על העיצובים שיתאימו לכם, ותמיד דואגים שהדבר יתאים לתקציב שביקשתם.

תבקשו משהו שהוא יקר יתר על המידה? לא רק נאמר לכם שיתכן שחרגתם מהתקציב, אלא גם נציע אפשרויות חלופיות שיוכלו אף להתאים הרבה יותר.

המטרה שלנו היא להבטיח לכם חוויה צרכנית גבוהה מתחילתה ועד לסופה. מן הרגע שבו תפנו אלינו ועד לרגע שבו העיצוב יגיע עד אליכם.

פנו אלינו לקבלת שירות מקצועי ואדיב

חיפשתם עיצוב בלונים בפתח תקווה שיתאים במדויק אליכם ויגיע עד אליכם מהיום להיום? בבלונים זה הכל, נשמח להיות הכתובת עבורכם. 

לשירות משלוחים וקבלת ייעוץ מאמן בלונים, חייגו אלינו לטלפון שמספרו: 072-3971860 או השאירו לנו פניה באתר.

בלונים

אנחנו תמיד שמחים לשוחח ולייעץ

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: