רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

זר בלונים לשולחנות אירועים

מגוון בלונים בעיצובים מפתיעים - אפשרות לשירות מהיום להיום

זר בלונים לשולחנות אירועים הוא בלונים מיוחד, שמונח בצורה אסתטית על שולחנות אירועים שונים. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, קבלת פנים לחתונה, מסיבת ברית/ה או כל חגיגה אחרת, סידורי בלונים לשולחן יכולים להוסיף נופך תוסס וחגיגי לעיצוב של כל אירוע. כאן בבלונים זה הכל המומחיות שלנו היא כל מה שנוגע לעיצובי בלונים מיוחדים, ואנחנו נשמח לספק לכם שירות מותאם אישית בכל עת.

אפשרויות שדרוג

אנחנו מדברים ומדברים, אבל זה הזמן לתת לתמונות לדבר בעד עצמן.

רק נציין פרט קטנטן והוא שאתם יכולים להוסיף למשלוח הבלונים אפשרויות נוספות כמו כוסות שמפניה ממותגות, אותיות ופרחי סבון ועוד מגוון עצום של הפתעות נהדרות.

זר בלונים לשולחנות אירועים: איך לבחור את העיצוב המתאים לכם?

אם אתם רוצים להזמין זר בלונים לשולחנות אירועים, הטיפים הבאים יעזרו לכם בבחירה.

בחרו את הבלונים: בחרו בלונים התואמים לנושא או ערכת הצבעים של האירוע שלכם. כאן בבלונים זה הכל תוכלו לבחור בלוני לטקס בצבעים אחידים, גימורים מתכתיים, או אפילו עיצובים מודפסים.

גודל הבלונים: בחרו בלונים בגדלים שונים כדי להוסיף עומק וממד לסידור שלכם. שילוב של בלונים קטנים, בינוניים וגדולים ייצור אפקט ויזואלי מושך במיוחד, ויגרום לכל שולחן להיראות נפלא.

צורות בלונים: שקלו להשתמש בבלונים בצורות שונות, כגון בלונים עגולים, בצורת לב או בצורת כוכב, כדי להוסיף גיוון ועניין לסידור שלך. כאן בבלונים זה הכל תוכלו לבחור בין מגוון צורות בלונים, וכן לבחור בסידורי בלונים בצורות לבחירתכם שנכין במיוחד עבורכם.

אביזרי בלונים: ניתן לשדרג סידורי בלונים לשולחנות באמצעות אביזרים שונים, כמו סרטים וגדילים צבעוניים. החיבור של האלמנטים האלו לסידורים שלכם יוסיף להם טאץ' אישי, ואצלנו תוכלו לבחור בין שלל תוספות ייחודיות שכאלו.

עיגון בלונים: כדי לשמור את הבלונים במקומם, ניתן לעגן אותם באמצעות משקולות בלונים או חפצי נוי כמו קופסאות מיני מתנה או אגרטלים מלאים בחול או אבנים. זה ימנע מהבלונים לצוף או להסתובב יותר מדי.

שינויי גובה: גובה סידורי הבלונים על השולחן משפיע על המראה של הסידורים. ניתן להשתמש במקלות בלונים או מחזיקי בלון באורכים שונים כדי להגיע לגבהים שונים, ובכל ליצור אפקט עיצובי.

שילוב נושאים: שלבו את הנושא או המטרה הכללית של האירוע בסידורי הבלונים. לדוגמה, עבור מסיבה בנושא ספורט, ניתן להשתמש בבלונים בצורת ציוד ספורט או עם לוגו של הקבוצה שאתם אוהבים.

הזמנת סידורי בלונים מיוחדים לכל אירוע

זר בלונים לשולחנות אירועים מהווה דרך נפלאה וצבעונית לשדרג את המראה של כל שולחן, בכל אירוע. החל חגיגות ברית ועד חתונות – בבלונים זה הכל תוכלו ליהנות ממבחר של סידורי בלונים יפיפיים בהתאמה אישית. העסק שלנו נוסד על ידי שני אמני בלונים מקצועיים, ואנחנו יוצרים יצירות אמנות של ממש באמצעות בלונים משלל סוגים.

אם אתם רוצים לתת טאץ' אישי לאירועים שלכם – אנחנו כאן עבורכם. פנו אלינו ותיהנו משירות אישי ומהיר עבור כל אירוע. ניתן להזמין אצלנו משלוחי בלונים לאירועים עתידיים, וכן סידורי בלונים מהיום להיום, וליהנות משירות מקצועי ומתוצרים יפיפיים בכל פעם מחדש.

בלונים

אנחנו תמיד שמחים לשוחח ולייעץ

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: