רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

בלוני לד לחתונה

בלוני לד לחתונה

בלוני לד לחתונה הפכו לפופולריים יותר ויותר, שכן הם מוסיפים נופך מהנה וייחודי לעיצוב של האירועים הנפלאים האלו. אם אתם רוצים לשדרג את הקישוט של האירוע שלכם עם עיטורים מיוחדים, בלוני לד יעשו את העבודה בצורה צבעונית במיוחד. כאן 'בבלונים זה הכל' זמינים לכם מגוון שירותי בלונים, כולל שירות בלוני לד לחתונות, ואנחנו נשמח להוסיף צבע וצורה לאירוע שלכם בכל עת שתרצו.

אפשרויות שדרוג

אנחנו מדברים ומדברים, אבל זה הזמן לתת לתמונות לדבר בעד עצמן.

רק נציין פרט קטנטן והוא שאתם יכולים להוסיף למשלוח הבלונים אפשרויות נוספות כמו כוסות שמפניה ממותגות, אותיות ופרחי סבון ועוד מגוון עצום של הפתעות נהדרות.

מה זה בלוני לד?

בלוני לד הם קישוט מסורתי, עם טוויסט מיוחד; הם נראים כמו בלונים רגילים, אבל יש להם מקור אור לד שנדלק כאשר הבלון מנופח. מקור האור ממוקם בדרך כלל בבסיס הבלון ויכול לפלוט מגוון צבעים בהתאם לסוג בלון הלד.

הבלונים הללו הם תוספת מצוינת לכל מסיבה או אירוע, ומוסיפים נופך תוסס ומשמח לאווירה. הם מגיעים במגוון של צורות וגדלים וניתן להשתמש בהם למגוון אירועים, כולל חגיגות יום הולדת, חתונות ואירועים עסקיים. בלוני לד לחתונה מבית בלונים זה הכל הם בלונים מעוצבים עם נורות לד קטנות המוכנסות לתוכם המאפשרות להם להאיר בחושך, וליצור אפקט יפה ומהפנט.

מתי אפשר להשתמש בבלוני לד עבור חתונות?

ניתן להשתמש בבלוני לד בדרכים שונות במהלך החופה או קבלת הפנים. ניתן לסדר אותם במקבץ ליצירת קישוט בלונים מואר או לקשור אותם לגב הכיסאות. בנוסף, ניתן לשחרר אותם לאוויר בסוף האירוע, וליצור מראה מרהיב עבור האורחים.

אחד היתרונות של שימוש בבלוני לד הוא שהם ידידותיים לסביבה וניתנים לשימוש חוזר. הם מיוצרים באמצעות חומרים לא רעילים וידידותיים לסביבה, ואינם פולטים גזים מזיקים או כימיקלים לסביבה. בנוסף, ניתן לרוקן את הבלונים האלו ולאחסן אותם לשימוש עתידי, מה שהופך אותם לפתרון חסכוני לעיצוב אירועים. אתם תוכלו לקחת אותם לביתכם לאחר החתונה, ולשמור מזכרת צבעונית וייחודית מהיום המשמח שלכם.

קישוט בלוני לד בהתאמה אישית

בלוני לד זמינים לכם במגוון צבעים, צורות וגדלים, ואנחנו יכולים להתאים אותם לנושא החתונה שלכם או לצבעים שאתם מעוניינים בהם. כאן בבלונים זה הכל אנחנו מתמחים בקישוטי בלונים ומשלוחי בלונים מותאמים אישית, ונשמח להכין לכם קישוטי בלונים לחתונה לפי דרישה.

החברה שלנו ממוקמת בפתח תקווה, והיא הוקמה על ידי שני אמני בלונים שמכינים יצירות מיוחדות ומופלאות מבלונים בכל יום מחדש. ניתן לבצע הזמנה של בלוני לד לחתונה מספר חודשים מראש, או אפילו בהתראה קצרה. אם תחליטו ברגע האחרון שאתם רוצים להוסיף את הקישוטים האלו לחתונה שלכם – אין שום בעיה!

הזמנת משלוחי בלונים מיוחדים עם בלונים זה הכל

בלוני לד יכולים להוסיף מגע קסום לחתונה שלכם, וליצור חוויה בלתי נשכחת וייחודית לכם ולאורחים שלכם. אם אתם רוצים להזמין את הקישוטים הייחודיים האלו, פנו אלינו, ואנחנו נשמח להכין לכם קישוטי בלוני לד לחתונה שמתאימים לכם בדיוק.

בלונים

אנחנו תמיד שמחים לשוחח ולייעץ

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: