רחוב מוהליבר שמואל 19, פתח תקווה

Angryballoons1@Gmail.Com

הזמינו אירוע בלתי-נשכח!
072-3971860

בלונים לבתי ספר

בלונים לבתי ספר

בלונים הם מפריטי הקישוט האהובים ביותר – בייחוד עבור ילדים. מלבד אירועים פרטיים עבור ילדים, בלונים מתאימים גם לאירועים מרובי משתתפים, כמו אירועים בבית הספר. בלונים לבתי ספר יכולים לשדרג כל אירוע בצורה נפלאה, וכאן בבלונים זה הכל תוכלו להזמין שלל משלוחי בלונים מיוחדים לכל אירוע שאתם עורכים בבית הספר.

אפשרויות שדרוג

אנחנו מדברים ומדברים, אבל זה הזמן לתת לתמונות לדבר בעד עצמן.

רק נציין פרט קטנטן והוא שאתם יכולים להוסיף למשלוח הבלונים אפשרויות נוספות כמו כוסות שמפניה ממותגות, אותיות ופרחי סבון ועוד מגוון עצום של הפתעות נהדרות.

בלונים לבתי ספר עבור מגוון אירועים

משלוחי בלונים מתאימים לשלל אירועים בבתי ספר, כמו חגים וחגיגות. כאשר יש חגים או אירועים מיוחדים ואבני דרך, בתי הספר יכולים להתעורר לחיים בחגיגות משמחות. כשהתלמידים והצוות ייכנסו למסדרונות המעוטרים, הכיתות והאזורים המשותפים, הם יתקבלו על ידי פרץ של צבעים שירומם את רוחם באופן מידי.

בנוסף, בלונים לבתי ספר מתאימים עבור חגיגות סיום לימודים. פסגת המסע של תלמיד בכל מוסד חינוכי הוא טקס סיום. משלוחי בלונים עבור טקסי סיום לימודים וחגיגות סוף שנה מבית בלונים זה הכל יכולים להיות מותאמים לבית הספר, עם הצבעים או הלוגו של בית הספר. ניתן להשתמש בבלונים בתור פאורות במה עיטורים שממוקמים באזורים שונים.

ימי קבלת פנים והכוונה גם הם מתאימים עבור משלוחי בלונים וקישוטי בלונים. קבלת תלמידים חדשים לקהילת בית הספר היא רגע מרכזי בחייהם. משלוחי בלונים במהלך ימי קבלת פנים יוצרים באופן מידי אווירה של חום וקבלה.

ולא נשכח אירועי ספורט שונים; בתחום הספורט, רוח בית הספר מגיעה לשיאה במהלך אירועים תחרותיים שונים במהלך השנה.

משלוחי בלונים מגבירים את ההתלהבות באירועים כאלו, וניתן להזמין אותם עם סמלי בית הספר שלכם או בצבעים שמייצגים את בית הספר. המשלוחים האלו כוללים בלונים שמעטרים את המקום שבו נערך האירוע, הם ממריצים את השחקנים ויוצרים אירוע מקושט ומלהיב. בנוסף, ניתן להזמין אצלנו קשתות או עמודי בלונים בכניסה לבית הספא או האזור שבו נערך האירוע כדי להוסיף אלמנט קישוטי לאירועי

הזמנת משלוחי בלונים איכותיים לאירועי בית ספר

משלוחי בלונים לבתי ספר מאפשרים לקשט ולחגוג אירועים בבית הספר. הקישוטים הללו משרים שמחה, צבע ותחושת ביחד בחגיגות שונות, סיום לימודים, חגים, ועוד. החל מקבלת פנים של תלמידים חדשים ועד תמיכה בקבוצות ספורט, לבלונים יש יכולת ייחודית להאיר את סביבת בית הספר וליצור זיכרונות יקרים לתלמידים, לצוות ולמבקרים. הקסם של הבלונים הופך אירועים רגילים לחוויות יוצאות דופן, והופך אותם לחלק בלתי נפרד ממערך החיים העשיר של בית הספר.

כאן בבלונים זה הכל אנחנו מתמחים בהכנת סידורי בלונים ומשלוחי בלונים מיוחדים ללקוחות מכל הסוגים, כולל בתי ספר. אם אתם רוצים להוסיף קישוטים מיוחדים לאירועים שאתם עורכים, הגעתם למקום הנכון. באתר שלנו תוכלו לראות את מגוון העיצובים המיוחדים שלנו ולהזמין משלוחי בלונים בהתאמה אישית בכל עת. אם יש לכם שאלות, אנחנו כאן עבורכם ונשמח לספק לכם מענה אישי ולשדרג כל אירוע בבית הספר עם עיטורי בלונים מופלאים.

בלונים

אנחנו תמיד שמחים לשוחח ולייעץ

תפריט נגישות

להצעה שאסור לפספס

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: